שלום לכולם
יש להיזהר מנזק שנגרם בציר ובמסבי המשאבה וגורמים לתזוזת הציר במשאבה ובכך לגרום לדחיפת הציר הראשי לכיוון המנוע וע"י כך לגרום ללחץ על גל הארכובה.
תוך כדי לחץ זה מתפרקים חלקים האוחזים את הקרנק וזה גורם לנזק בלתי הפיך של מסבי הקרנק, הקרנק עצמו,ובית הקרנק
ניתן לאמר שאם תופסים את זה בזמן זה נגמר ב-3000$ ואם לא אז יש מצב להגיע לאוברול מנוע 7000$ ,אם האופנוע באחריות יש לחזור לחברה לקריאת שרות ולתקן את הבעייה,יש לציין שהפיתרון האמיתי קיים רק באופנועים של 2010
יש גם פיתרון אחר בחברת DYNO-RACING שיעלה 1000 ש"ח ויתבצע שינוי בציר המקורי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה